Розвиток і самовдосконалення — запорука якісного сервісу

В усіх територіальних сервісних центрів МВС Одеського регіону презентували  посібник «Стандарти комунікацій з клієнтами сервісних центрів МВС».  Кожен, без виключення, працівник сервісних центрів МВС,  від Подольска до Ізмаїла,  отримав книгу-помічника. Тепер працівники мають змогу підвищити  якість комунікаційних стандартів  не тільки на робочому місті, а й поза межами сервісних центрів МВС.

Працівники, черговий  раз,  ознайомилися  з єдиними принципами, цінностями та орієнтирам у роботі, щоб надавати необхідні адміністративні послуги  громадянам зручно та доступно, з повагою до кожної людини.

Посібник розроблений Головним сервісним центром МВС за підтримки Консультативної місії Європейського союзу в Україні (EUAM Ukraine). Розробка такого посібника – це один із прикладів, що може бути використаний при впровадженні комунікаційних стандартів у державних установах. Довіра громадян — один з головних показників дієвості реформи, що вибудовується, в першу чергу, завдяки ефективній комунікації та роботі кожного працівника структури.

До речі, переглянути електронну версію посібника можна тут: https://issuu.com/59382/docs/hsc-book-2018-web.compressed