14.03.2019

Виїзний прийом

13 березня голова Любашівської райдержадміністрації здійснив робочу поїздку до Новокарбівської сільської ради під час якої провів прийом громадян, зустрівся з педагогічним колективом Новокарбівської ЗОШ, поспілкувався з виконавчим комітетом сільської ради.

Один громадянин, який прийшов на прийом, з приводу надання житла як учаснику бойових дій (афганець), отримав роз'яснення що до кінця цього року гроші з державного бюджету надійдуть і питання буде вирішено, адже в управлінні соціального захисту дана категорія населення знаходиться під постійним контролем щодо своєчасного отримання всіх видів державних допомог.

Більше звернень не надійшло, що свідчить про гарну роботу сільської ради. Тому говорили про перспективи розвитку села після територіального об'єднання громад, проблеми та досягнення Новокарбівської сільської ради, яку очолює талановитий керівник Надія Мушинська за активного сприяння депутата районної ради, голови фермерського господарства "Обрій" Віктора Мазуренко, який активно підтримує  благоустрій та добробут рідної школи та всього села, за що односельчани та керівництво його безмежно поважають.  

Керівник району Віталій Лабуш оглянув місцеву школу, в якій сільська рада планує відкрити дитячий садочок, так як демографічна ситуація в громаді поступово покращується. Школа забезпечена доступом до інтернет мережі, створено wi-fi зону. Поспілкувався з педагогічним колективом школи, рекомендував розглянути можливість побудови міні футбольного поля зі штучним покриття шляхом спів фінансування місцевого бюджету з районним та обласним, а також дав доручення голові сільської ради придбати для школи мультимедійну дошку. Також обговорили основні аспекти децентралізації влади та рекомендували визначитись до якої з громад вони хочуть приєднатися, тому що в 2020 році реформу буде завершено виборами по всій Україні.

Під час проведення зустрічі керівник району також вивчав проблемні питання населених пунктів сільської ради в галузі освіти, медицини, культури, використання земельних ресурсів та наповнення бюджету.