06.08.2018

В райдержадміністрації

В райдержадміністрації

 

03 та 06 серпня голова райдержадміністрації Віталій Лабуш, перший заступник голови райдержадміністрації Валерій Мочуляк, керівники і працівники структурних підрозділів райдержадміністрації працювали над вирішенням соціально-економічних питань району в робочому порядку відповідно до планів роботи, зокрема:

- щодня проводяться робочі зустрічі спільно з з начальником відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації Людмилою Гончарук та товаровиробниками, головами сільських і селищних рад щодо підвищення ставок орендної плати за користування земельними частками (паями) та сплати податків;

- проведені робочі наради з питання оплати стягнень за скоєні адміністративні порушення та з питання перегляду штатного розпису ЦРЛ;

- проведено зустріч із працівниками Облавтодору щодо ремонду автошляху від опорної Зеленогірської ЗОШ І-ІІІ ст. до с. Шликарево де школу закрили і придбали "Шкільний автобус".

- 06 серпня голова Любашівської районної державної адміністрації Віталій Лабуш провів апаратну нараду за участю, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

Про наявність повідомлень про початок та декларацій про завершення будівельних робіт на об’єктах соціально-культурного призначення Любашівського району доповідав т.в.о. начальника відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації Ігор Карлюга. По даному питанню, так як по деяким галузям інформація була неповною, дано доручення ще раз провести аналіх та доповісти на наступній нарада в понеділок.

 Про роботу відділу надання адміністративних послуг за липень місяць 2018 року поінформувала Наталія Пілюк, начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

Про результати проведення перевірок неблагополучних сімей на території району за липень місяць 2018 року та про роботу щодо створення ДБСТ та прийомних сімей району у липні 2018 року інформували Олена Харітон, начальник  служби у справах дітей райдержадміністрації та Ірина Самойленко, директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді райдержадміністрації.

За результатами наради дані відповідні доручення.